♥~Sims Three~♥

2012-12-08
17:23:00

♥~ Hall Of Blood ~♥ Del 1 Vem var det där? ~♥
Nu är det så att jag bodde med min syster Katarzyna.
 
 
Men vi bestämde att jag skulle flytta till en liten lägenhet. Så vi sa adjö till varandra och sedan letade jag efter jobb.
Eftersom jar gar bra utbildning kan jag få de flesta jobben. Problemet är att jag är såå hiiimla laat. Och en aning fet... ( som man ser inte på bilden o_o ) 
 
Så, jag skaffade jobb som skådespelerska. Men efterssom jag var så tjock bestämde jag att gå ner i vikt. Så jag började träna.
Jaa, som ni ser gick det inte såå bra... :/ Men efter en stund när jag skulle gå märkte jag att någon stirrade på mig... :o
 
 
När jag gick av maskinen ( för att jag skulle gå) så var han inte kvar. Jag kollade omkring men ingen där.
 
 
( Fortsättning följer )
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: